Sommarlägret firar 50år!

Bergölägret 2024 arrangeras av Centrumkyrkan i Husum och är tre roliga dagar för dig som är född 2014 eller tidigare.

Vi håller till i stugorna på vackra Bergön och ägnar oss åt bl.a. lekar, tävlingar, bad och båtåkning och samlas för att prata om livet och tron på Jesus.

Start: Fredagen den 14 juni 11.00

Slut: Söndag den 16 juni 17.00

OBS! Meddela oss om du behöver åka ifrån lägret tidigare!

Kostnad: 400 kr

Då kostnaden för deltagandet subventioneras av frivilliga i Centrumkyrkan, får du som vill och kan gärna betala mer. Likaså vill vi att du som tvekar att anmäla ditt barn på grund av kostnaden tar kontakt med oss, så vill vi hjälpa till att göra det möjligt för ditt barn att delta.

Sista anmälningsdag: 6 juni

Till e-postadressen du anger i anmälan skickas en kopia på inskickade svar. Detta är en bekräftelse på din anmälan. Efter sista anmälningsdag får du ett välkomstbrev med information som kan vara bra att ha innan lägret börjar.

Tveka inte att kontakta oss vid frågor:

Barbro Gunnarsson: 070-668 88 32 barbro@centrumkyrkanhusum.se

Daniel Forsberg: 073-848 05 33 daniel@centrumkyrkanhusum.se

Mathias Edlund: 073-811 59 03 mathiasedlund@live.se

Hoppas vi ses!

// Mathias, Maria, Daniel, Daniel, Barbro, Mats, Lotta, Ulla m.fl.

Anmälan är nu öppen!